Портфоліо











Учитель історії та правознавства Крутобалківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Хмиз Алла Василівна



Стаж педагогічної роботи- 33роки.

Кваліфікаційна категорія –вища Звання –”Старший учитель” 

Нагороди та відзнаки : ----грамоти  відділу освіти Новосанжарської РДА, 

Новосанжарської районної ради.



 Червоні   півонії розквітли навесні 

І юність покликали в незвідані завтрашні дні. 

Прослалася   стежка від батьківських рідних воріт 

І вибрала Алла Василівна вчительську долю.

Якій присвятила вже цілих 29 літ.

Учительський хліб !Нелегка це робота ,

Одвічна тривога , одвічна турбота .

Для   вчителя   діти чужі не бувають,

Тож Аллу Василівну , неначе турботливу неньку 

учні в дорозі до школи   щодня зустрічають.

А серце у неї чарівне , мов квітка ,

У клас тільки ступить так вмить і розквітне . 

І гамір стихає , і тиша охоплює клас ,і очі   дитячі цікавістю повняться враз 

Учителька мудра , мов той полководець,заводить   допитливих   в славу віків.

А там Дорошенко , й Дмитро Вишневецький ,і   гетьман   Хмельницький 

на бій за Вкраїну ведуть козаків

Набравшиеь   терпіння , не шкодуючи сили ,любові, знання

Неначе   сівач   той невтомний, щоденно

Учителька   душі   дитячі зернами   знань   засіва.

Добра   і   щира   душею відкрита,їй   ласки   й любові   не позичати,

Бо поруч   з   шкільними турботами ще й 

сонечко — донечці тепло материнське встигає віддавати

Щаслива   й розумна   у них  підростає   Катруся

Батькова   гордість , радість   матусі.










 Проблема , над якою працюю:

Формування
 предметних  компетенцій учнів на уроках історії 

 В основу моїх поглядів та методів роботи покладено:


* формування в учнів стійкого пізнавального інтересу до предмета шляхом  актуалізації матеріалу, мотиваційної діяльності практичного застосування набутих знань


*розвиток культури розумової діяльності учнів у процесі проблемного дослідницького, евристичного вивчення історії 


 *  використання в процесі роботи як оптимальних традиційних, так і сучасних інноваційних технологій, інтерактивних методик, максимально адаптованих до конкретної навчальної ситуації


 *створення умов для розвитку навичок самостійного здобуття історичних знань, колективного навчання



*формування досвіду використання набутих історичних знань для розв'язання практичних завдань, застосування їх у конкретних життєвих ситуаціях.








Немає коментарів:

Дописати коментар